Procedura de cesiune parti sociale este una dintre cele mai complexe mentiuni care se pot face la Registrul Comertului.

cesiune parti sociale

Aceasta procedura se poate face prin doua modalitati:

a. Majorare de capital social;

b. Cesiune de parti sociale.

In cele ce urmeaza vom vorbi doar de procedura mai lunga care dureaza aproximativ 45 de zile.

Daca sunteti interesati sa efectuati procedura de cesiune de parti sociale prin intermediul majorarii de capital social, accesati urmatorul link.

1. Care sunt documentele necesare pentru cesiunea partilor sociale?

O lista completa de documente necesare, o puteti gasi AICI: https://www.onrc.ro/index.php/ro/mentiuni/persoane-juridice/transmiterea-partilor-de-interes-si-a-partilor-sociale

De asemenea un drum la Registrul comertului ar trebui sa va rezolve si unele neclaritati pe care le veti avea cu privire la aceasta procedura.

2. Care sunt documentele necesare pentru prima etapa?

  1. Cerere de depunere si mentionare acte – formular ce il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  2. Decizia Asociatului Unic sau Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor dupa caz, in functie de numarul asociati. 
  3. A doua etapa (se va depune dupa 30 de zile de la publicarea in Monitorul Oficial a deciziei de cesiune parti sociale)

3. Care sunt documentele necesare pentru a doua etapa?

  1. Cerere de inregistrare – formular ce il vei gasi la Registrul comertului.
  2. Declaratiile pe proprie raspundere a noilor asociati ca pot detine aceasta functie date la Notar.
  3. Declaratiile de ultim beneficiar ale noilor asociati.
  4. Declaratiile de la punctul 2 si 3 se pot da fie in fata unui Notariat, fie la Registrul comertului.
  5. Contractele de cesiune parti sociale.
  6. Actul constitutiv actualizat in care se vor mentiona noii asociati ai societatii.
  7. Decizia asociatului unic sau Hotararea adunarii generale a asociatilor.
  8. Cartile de identitate ale noilor asociati – in copie.

3. Unde se depune dosarul aferent metiunii?

Dosarul ce contine mentiunea discutata pe larg aici, se va depune la Registrul comertului competent.

Daca totusi considerati ca putem veni in sprijinul dvs. cu privire la aceasta procedura ne puteti contacta AICI: https://infiintarefirmaonline.ro/contact/

65 de răspunsuri

  1. Reading your article helped me a lot and I agree with you. But I still have some doubts, can you clarify for me? I’ll keep an eye out for your answers.

  2. I don’t think the title of your article matches the content lol. Just kidding, mainly because I had some doubts after reading the article.

  3. Hello there! Do you know if they make any plugins to safeguard against hackers? I’m kinda paranoid about losing everything I’ve worked hard on. Any recommendations?
    Karate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Apeleaza!