Procedura de adaugare radiere SRL se face la registrul comertului competent. Aceasta procedura implica redactarea unor documente juridice si depunerea acestora la registrul comertului in cadrul unui dosar cu sina.

Care sunt documentele necesare pentru efectuarea mentiunii de radiere SRL?

Prima etapa

  1. Cerere de inregistrare lichidare, dizolvare simultana – formular ce il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  2. Decizia Asociatului Unic sau Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor dupa caz, in functie de numarul asociati.

A doua etapa

  1. Cerere de radiere – formular ce il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  2. Constatatoarele societatii in original (de la sediu si punctele de lucru).
  3. Certificatul de inregistrare al societatii in original.
  4. Bilantul pe zero al societatii – documentul il va face contabilul dumneavoastra.
  5. Certificatul fiscal emis de ANAF din care sa reiasa ca societatea nu are datorii la stat.

Toate documentele de mai sus se vor indosaria si se vor depune la registrul comertului competent.

Taxele pentru aceasta mentiune sunt in valoare de 122 de lei.

Radierea unui SRL este o procedura complicata si cel mai bine ar fi sa apelati la serviciile unor avocati specializati in drept comercial.

Toata procedura se intinde pe o perioada de 60 de zile, aceasta fiind defalcata in doua etape.

Pentru orice alte chestiuni juridice si pentru orice lamuriri cu privire mentiunea de radiere SRL va stam la dispozitie.

Pentru mai multe detalii puteti accesa urmatorul link din cadrul site-ului nostru:

a. https://infiintarefirmaonline.ro/modificari-srl/radiere-srl/

Telefon: 0743.12.51.12.

Email: go.infiintarefirmaonline@gmail.com

Apeleaza!