Procedura de schimbare administrator SRL se face la registrul comertului competent. Aceasta procedura implica redactarea unor documente juridice si depunerea acestora la registrul comertului in cadrul unui dosar cu sina.

Care sunt documentele necesare pentru efectuarea mentiunii de schimbare administrator?

  1. Cerere de inregistrare – formular ce il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  2. Decizia Asociatului Unic sau Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor dupa caz, in functie de numarul asociati.
  3. Actul constitutiv actualizat.
  4. Declaratie pe propria raspundere si specimen de semnatura administrator.
  5. Carte de identitate administrator – copie.

Toate documentele de mai sus se vor indosaria si se vor depune la registrul comertului competent.

Procedura de schimbare a unui administrator dureaza undeva la 4-5 zile lucratoare de la momentul depunerii dosarului la ORC.

Ce este bine de stiut este faptul ca mandatul unui administrator se poate aplica pe o perioada determinata. Administratorul unei societati nu poate fi numit pe o perioada nedeterminata de timp.

Taxele pentru aceasta mentiune sunt in valoare de 122 de lei.

Pentru orice alte chestiuni juridice si pentru orice lamuriri cu privire mentiunea de schimbare administrator va stam la dispozitie.

Societatile nu pot functiona fara a avea un administrator, mai bine zis acestea nu pot functiona fara un madat valabil de administrator.

Pentru mai multe detalii puteti accesa urmatorul link din cadrul site-ului nostru:

a. https://infiintarefirmaonline.ro/modificari-srl/schimbare-administrator-srl/

Telefon: 0743.12.51.12.

Email: go.infiintarefirmaonline@gmail.com

Apeleaza!