Procedura de suspendare activitate SRL se face la registrul comertului competent, iar in articolul de astazi vom vorbi despre documente suspendare activitate SRL.

Aceasta procedura implica redactarea unor documente juridice si depunerea acestora la registrul comertului in cadrul unui dosar cu sina.

Care sunt documentele necesare pentru efectuarea mentiunii de suspendare activitate SRL?

  1. Cerere de inregistrare – formular ce il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  2. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu se vor desfasura activitatile societatii pe o perioada de 3 ani de zile.
  3. Certificatul de inregistrare (original).
  4. Constatatoarele societatii (original).

Toate documentele de mai sus se vor indosaria si se vor depune la registrul comertului competent.

Taxele pentru aceasta mentiune sunt in valoare de 122 de lei.

Pentru orice alte chestiuni juridice si pentru orice lamuriri cu privire mentiunea de suspendare activitate SRL va stam la dispozitie.

Pentru orice alte chestiuni juridice si pentru orice lamuriri cu privire la schimbarea sediului social al unei firme va stam la dispozitie.

Procedura de suspendare activitate SRL va fi finalizata in termen de 4-5 zile lucratoare de la momentul depunerii documentelor la ORC.

Suspendarea acvitivitatii unui SRL se poate face pe o perioada de 3 ani. In cazul, in care doriti sa reactivati societatea o puteti face in termenul acestei perioade de 3 ani oricand.

Pentru mai multe detalii puteti accesa urmatorul link din cadrul site-ului nostru:

a. https://infiintarefirmaonline.ro/modificari-srl/suspendare-activitate-srl/

Telefon: 0743.12.51.12.

Email: go.infiintarefirmaonline@gmail.com

Apeleaza!