Infiintarefirmaonline.ro

350 Lei + (taxe înfiintare) – Daca se alege sediu la Cabinet de avocat.

500 Lei + (taxe înfiintare) – Daca nu se alege sediu la Cabinet de Avocat. Onorariu valabil pentru un singur asociat.

600 Lei – Daca se propune sediul la fondator sau oriunde altundeva.

Onorariu valabil pentru infiintarea unei societati cu un singur asociat si daca se alege sediul la Cabinet de Avocat.

Taxe de înfiintare:

Taxe la Registrul Comertului – 128 Lei.

Procedura de infiintare firma dureaza 4 zile lucratoare de la momentul depunerii documentelor la Registrul Comertului, in cazul in care nu sunt probleme.

In cazul in care se intampina probleme la Registrul Comertului, procedura va dura 5 zile lucratoare.

Alegand serviciile noastre ca avocati, beneficiati de faptul ca nu avem nevoie de procura, deci nu va fi nevoie sa va duceti la Notariat sa ne imputerniciti sa va reprezentam, asa cum ati face-o cu alti prestatori de servicii de pe piata. Prin urmare economisiti si timp si bani.

Va oferim cele mai rapide servicii de infiintare firma de pe piata, la un raport calitate pret excelent.

De asemenea serviciile noastre sunt prestate de avocati autorizati înscrisi în Baroul Bucuresti, cu peste 15 ani de experienta.

Infiintare Firma

Infiintarea unei firme este o procedura destul de complexa si cu siguranta veti avea nevoie de cel mai bun suport din partea unei echipe specializate de avocati. Echipa noastra de avocati va sta la dispozitie in vederea infiintarii unei firme rapid, sigur, online.

De ce documente avem nevoie pentru demararea procedurii de infiintare SRL?

  1. Carte de identitate (asociati), in copie.
  2. Carte de identitate (administratori), in copie.
  3. Daca detineti un sediu social, atunci vom avea nevoie de copie de pe contractul de vanzare – cumparare, sau documentul din care reiese titlul de proprietate, pe care il detineti. Daca nu detineti un sediu social, va putem recomanda serviciile noastre de gazduire sediu social.
  4. Lista cu 5 variante de denumire pentru viitoarea firma.

Vă ajutăm în 4 pași:

Completati formularul de contact cu datele necesare pentru a putea stabili împreuna strategia pe care o vom urma în vederea înfiintarii firmei.

Trimiteti pe mail documentele necesare pentru infiintarea firmei indicate de avocatii nostri.

În urma primirii documentelor, avocatii nostri vor redacta documentele necesare în vederea înfiintarii firmei dumneavoastra.

Ne ocupam de depunerea dosarului si va oferim documentele în urma ridicarii acestora de la Registrul comertului.

Procedură rapidă!

Avocatii nostri te vor scapa de drumurile la Registrul Comertului, în acest timp tu te vei putea concentra pe afacerea ta!

Documente redactate de avocați!

Toate documentele sunt redactate de avocati cu experienta de peste 11 ani in materia dreptului comercial.

infiintare srl-d

Consultanță gratuită!

Vei avea parte de consultanta gratuita si de sfaturi utile pe tot parcursul procedurii.

Înființează o firmă online acum!

Apeleaza!