In articolul urmator vom vorbi despre procedura de schimbare administrator.

Procedura de schimbare de administrator este o procedura care se intampla deseori in viata un societati.

Aceasta procedura este necesara atunci cand se doreste revocarea administratorului curent si inlocuirea acestuia cu un alt administrator.

Mai jos vom prezenta pasii necesari in vederea efectuarii procedurii de schimbare de administrator.

1. Care sunt documentele necesare pentru procedura de schimbare administrator?

Documentele necesare pentru mentiunea de modificare administrator sunt urmatoarele:

  1. Cerere de inregistrare – formular ce il veti gasi la Registrul comertului (tipizat).
  2. Decizia Asociatului Unic sau Hotararea Adunarii Generale a Asociatilor dupa caz, in functie de numarul asociati.
  3. Actul constitutiv actualizat.
  4. Declaratie pe propria raspundere si specimen de semnatura administrator.
  5. Carte de identitate administrator – copie.

Daca doriti sa verificati cu acuratete daca aveti toate documentele pentru aceasta procedura puteti consulta site-ul Registrului comertului AICI: https://www.onrc.ro/index.php/ro/mentiuni/persoane-juridice/schimbarea-membrilor-organelor-de-conducere-si-de-control 

2. Care sunt taxele pentru aceasta procedura?

Taxele pentru procedura de schimbare administrator sunt in valoare de 122 de lei.

Taxele pentru aceasta procedura sunt calculate in functie de numarul de cuvinte, pe care il cuprinde decizia de schimbare de administrator.

3. Aspecte importante de luat in calcul

Atunci cand se efectueaza aceasta mentiune va trebui sa luati in calcul anumite aspecte importante si anume:

  1. Atunci cand veti redacta Decizia asociatului unic sau Hotararea Adunarii generale a asociatilor va trebui sa indicati intinderea in timp a mandatului de administrator.
  2. Totodata in cadrul documentelor mentionate mai sus va trebui sa includeti si puterile administratorului acestea fiind fie limitate sau depline.
  3. De asemenea aspectele mentionate mai sus si anume indicarea intinderii in timp si a puterilor administratorului se vor insera si in cadrul Actului constitutiv.

3. Unde se depun documentele?

Intreg dosarul care contine documentele se vor depune la Registrul comertului competent.

Mai multe detalii cu privire la aceasta procedura puteti regasi in cadrul site-ului nostru AICI: https://infiintarefirmaonline.ro/modificari-srl/schimbare-administrator-srl/

De asemenea ne puteti contacta la urmatorul numar de telefon: 0749.531.055

Modificare administrator
Modificare administrator

284 de răspunsuri

  1. buna ziua ! ma puteți ajuta cu actele pt a scoate un administrtor din firma am semnatura electronica ?

  2. I am really impressed with your writing skills and also with the layout on your blog.

    Is this a paid theme or did you modify it yourself? Anyway keep
    up the excellent quality writing, it is rare to see a great blog like this one today.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Apeleaza!